مدلینگ و تکستچر یک لیوان نوشابه

10 - soda glass

این آموزش مفصل ! در 2 قسمت و به مدت 2:30 ساعت ! به شما ارائه می شود ...

بعد از خرید و پرداخت مبلغ لینک دانلود برای شما ایمیل می شود ..لطفا ابتدا عضو شوید  و  ایمیل خود را صحیح وارد کنید

***دانلود فیلم راهنمای خرید و استفاده از سایت .... راهنما

*** به زودی تمام لینک های دانلود  روی  سرور پر سرعت و دارای  لینک مستقیم   منتقل خواهد شد ***

برای ادامه به پایین صفحه و به  دو قسمت (جدول ویژگی ها) و (اطلاعات بیشتر) مراجعه کنید

5,000 تومان

نام نرم افزار cinema 4d
سبک آموزش پروژه محور ( برگردان و تحلیل )
مدرس حمید رضا طرقی
حجم فایل آموزشی 230 مگا بایت
کیفیت آموزش HD plus - 1366 * 768 - با کیفیت صدای مطلوب و عالی
مدت زمان آموزش 3 ساعت

soda modeling and texturing

سبک آموزش : برگردان و تحلیل

در این آموزش در حدود 3 ساعت با ساخت یا همان modeling  یک لیوان نوشابه گاز دار به همان تکستچر روی سطح شیشه و مایعات داخل آن آشنا خواهیم شد ...

این آموزش برگردان شده ( نه ترجمه ! )  از آموزش وب سایت www.3dfluff.com  است

و تحلیل و توضیحات بر اساس سبک آموزشی خودم به شما ارائه می شه .

_____________________

سبک تحلیل و برگردان چیست ؟

در این سبک ما به صورت پایه از آموزش های خوب و مفید خروجی و جمع آوری شده از شرکت های آموزشی معتبر استفاده می کنیم و با سبک آموزشی خودمان و تحلیل های اضافی همان روند پروژه ای آموزش اصلی را توضیح خواهیم داد . این سبک به هیچ وجه ترجمه خالی از آموزش نیست ! پروژه از صفر توسط خود مدرس توضیح داده می شود . و حتی نکات اضافی و قسمت هایی که مدرس خارجی هیچ توضیحی برای فهم بیشتر نداده است ، مجددا توضیح و تحلیل می شود

___________________

مشاهده معرفی دوره ....

** توجه : به خاطر حجم کم و پخش راحت در آپارات کیفیت ویدئو و صدا کم شده است **

در این آموزش موارد زیر را فرا خواهیم گرفت  :

1 - وارد کردن عکس مرجع برای شورع کار مدلینگ با روش غیر از درگ کردن عکس در viewport نرم افزار و تطبیق دقیق اندازه ها توسط سستم project scale نرم افزار cinema 4d

project scale

 2 - ساخت لیوان و مایعات داخل آن توسط ابزارهای spline و ابزار lathe

lathe

3 - آماده کردن صحنه برای رندر در جهت نماش بهتر متریال های شیشه و آب

render

4 - ساخت متریال های آب و شیبشه

water and glass marerial

 5 - تنظیمات رندر و آماده سازی نهایی متریال ها

render

6 - ساخت کف یا همان foam توسط noise ها در bump map و normal map ها

bump map normal map

7 - استفاده از سیستم ذرات یا همان  emitter   برای ایجاد حباب های گاز

emitter

 8 - ساخت آثار قطرات آب روی بدنه ی لیوان توسط انواع نویز ها noise ها و کانال bump و displacement

displacement

9 -نحوه ی استفاده از چندین لایه noise روی هم توسط layer shader

layer shader

10 - و در نهایت تنظیمات موتور رندر physical نرم افزار cinema 4d

physical

***

تمام ابزارها و تنظیماتی که در این آموزش یاد می گیرید ...

project scale , spline pen tool , texture preview size , create outline , spline art tool , lathe , grow selection , refraction material , view clipping  in project setthing , sky object , transparency channel , absorption color , compositing tag , compositing background , background object , texture tag projection , luminance channel , interative render region , noise , gradient , instance object , displacement instensity  , subpoly dispalacement , physical renderer , shading error threshold ,anti-aliasing

normal map , displacement map

تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

نوشتن نقد و نظر

مدلینگ و تکستچر یک لیوان نوشابه

مدلینگ و تکستچر یک لیوان نوشابه

10 - soda glass

این آموزش مفصل ! در 2 قسمت و به مدت 2:30 ساعت ! به شما ارائه می شود ...

بعد از خرید و پرداخت مبلغ لینک دانلود برای شما ایمیل می شود ..لطفا ابتدا عضو شوید  و  ایمیل خود را صحیح وارد کنید

***دانلود فیلم راهنمای خرید و استفاده از سایت .... راهنما

*** به زودی تمام لینک های دانلود  روی  سرور پر سرعت و دارای  لینک مستقیم   منتقل خواهد شد ***

برای ادامه به پایین صفحه و به  دو قسمت (جدول ویژگی ها) و (اطلاعات بیشتر) مراجعه کنید

محصولات مشابه